divendres, 21 de maig del 2010

Colònies




Hola sóm el Javi i el Sergi i volem fer un comentari sobre las colònies:
El dilluns ,quan vam arribar ens vam presentar els nostres monitors.El mateix dia al matí vam fer temps lliure i vam jugar a futbol.Després vam anar a dinar i ens vam deixar temps lliure ; despres vam fer els quats i els jocs esportius.Es va fer de nit i vam fer un joc nocturn amb llinternes.El joc es tractava de mirar uns dibuixos i després dibuixar-los en el teu paper.Ala nit vam anar a la resta d'habitacións i ho van passar molt bé i també vam jugar amb les noies.

Dimarts:Pel matí vam fer tirol·lina i va ser molt divertit i emocionant després vam fer tir amb arc i vam sopar i a la nit vam fer el mateix que dilluns.

Dimecres:Vam fer orientació pel bosc, havien de buscar uns numeros i llegir el que posava.Però va ploure i ens vam mullar i després ens vam acomiadar dels monitors i ens vam marxar: va ser una aventura molt bonica i inolvidable!!!!

2 comentaris:

  1. Hola sóc l'Aroa de sisè B. A mi les colònies m´han agradat molt sobretot les habitacions,quan era la hora d´anar a dormir tota l´estona estavem rient.També a la nit ens anavem d'una habitació a un altre.
    Va ser molt divertit!! vull anar un altre vegada.

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Irina i he vist el video de les colonies i m'agradat molt sobretot perquè surt el Charlie xD!!!
    A la meva habitacio estaven: la Jessica,la Denise, la Yasmina, la tamar i la Mireia S.i jo.
    Ens ho vam passar molt be perquè el Joan es va posar el meu barret i des d'aquell moment no se'l volia treure i després l'Eric sempre estava ficat a la nostra habitació.Van ser unes colonies inolvidables!!!!

    El que no m'agrada es que només falten 3 setmanes per anar-nos a l'institut i alguns amics meus s'en van al JOAN XXIII i altres al Bisbe :(

    ResponElimina